Jak zvýšit povědomí o motorsportu použitím propagačních materiálů

motorsports using promotional materials

Jste vášnivým fanouškem adrenalinových sportů? Možná se rádi vydáte za adrenalinovým dobrodružstvím v létě, kdy zrovna vypukne měsíc povědomí o motorsportu. Jedná se o oficiální akci pod záštitou společnosti Motorsports Parts Manufacturing Council. Akce je skvělou příležitostí nejen pro fanoušky, ale také pro sponzory, kteří dostanou jedinečnou šanci se předvést před publikem. Máte-li zájem stát se jedním ze sponzorů, možná budete chtít začít přípravu tím, že nakoupíte co nejvíc propagačních výrobků vhodných pro tuto událost.

K čemu takové propagační výrobky vůbec slouží? Na první pohled vypadají úplně obyčejně, mohou se však stát efektivním reklamním nástrojem. Propagační materiály se zpravidla rozdávají návštěvníkům akcí, soutěží nebo veletrhů. Jsou tak zcela zdarma a zaručeně potěší každého bez rozdílu pohlaví a věku. Samozřejmě vás jako sponzora výroba propagačních předmětů bude něco stát, ale investice do reklamních výrobků se rozhodně vyplatí.

Mnohém důležitější otázkou je, jaké propagační výrobky zajistí co největší publicitu během motoristických akcí? Podívejme se zblízka na 3 hlavní typy reklamních produktů, které byste mohli úspěšně využít.

  • 1. Výrobky, které by mohly využít motorističtí závodnici. Reklamní předměty typu klíčenek s logem vaši společnosti jsou ideálními dárky v průběhu celé akce. Jen si představte, jak klíčenka s vaším logem ozdobí klíčky jednoho ze závodníků. Jelikož klíčky od auta používají pravidelně, můžete si být jisti, že váš obchodní název a logo budou pravidelně vystaveni na odiv. Můžete počítat i s tím, že se vaše klíčenka objeví na foto nebo video záznamech z akce.
  • 2. Další kategorii reklamních předmětů jsou výrobky, které by mohly potěšit sportovní fanoušky. Reklamní předmět musí splňovat hlavní podmínku: měl by fanouškům připomínat o motoristické akci. Co si pod takovým výrobkem představit? Trefou do černého jsou jakékoliv předměty ve tvaru autíček – například domácí nebo kancelářské pomůcky apod.
  • 3. Výrobky, které mají za účelem vzdělávat. Rozhodně není špatný nápad v den akci návštěvníkům rozdávat propagační materiály týkající se akce samotné. Většina lidí bude mít k dispozici jen ty základní informace a jistě uvítají, pokud je někdo průběhem celé akce provede.