Potřebujete specialistu v oblasti motorsport online marketingu?

motorsport specialist in online marketing

Pár dní zpět jsem na internetu objevil něco skutečně vtipného. Evidentně existují odborníci na motorsport online marketing! Žijeme v období digitálních vymožeností v domnění, že všechno je možné a každý může podnikat. Přesto mě můj objev docela překvapil. Pokud se zabýváte online marketingem jste zkrátka odborníkem na online marketing, o nic víc, o nic miň. Přijde mi úplně zbytečné do popisu činnosti přidávat upřesnění ‘motorsport’. Nedělá to z vás ani dobrého ani špatného specialistu, spíš je to úsměvné, než profesionální.

Odborník na online marketing musí nejen rozumět SEO, je zásadní aby měl představu o oboru, ve kterém dělá marketing. Řekněme, že se zabýváte online marketingem kasina ipad Kasino, určitě byste si měli alespoň jednou zkusit své štěstí v online kasinu. To stejné platí v případě motorsportu, nemusíte hned závodit, ale není od věci si nastudovat co nejvíc informací o tomto oboru.

V době, kdy jsem působil v New Yorku jako kreativní ředitel, docela často jsem se setkával s podobným přístupem. Potkával jsem grafické designéry, které se prezentovali jako ‘esoterický grafický designér’ nebo ‘nábytkářský grafický designér’, což jsem nikdy nechápal. Proč by grafický designér měl najednou mít zkoušku z dřevovýroby, aby dokázal tvořit grafiku pro nábytkářskou společnost? Zda se mi to naprosto absurdní.

Možná tento fígl s online motorsport marketingem má nalákat přední výrobce v odvětví motorsportu. Představte si, že na webu prodáváte náhradní díly značky Yamaha a hledáte někoho, kdo zkrátka ví, jak úspěšně nastartovat prodej. Jen vytvořit webovou stránku s hezkými fotkami a popisky cen nebude stačit. Navíc spousta takových webů je vytvořená špatně už od základu. Narážím na ně denně, přeplácané webovky se zbytečným java skriptem a flash animací. Takže specialista na online marketing by měl spíš rozumět SEO (search engine optimization) v odvětví motorsportu, tím se právě odliší od obyčejného odborníka přes marketing.

Aby se váš web zobrazoval na předních pozicích ve vyhledávačích, bude vás to stát hodně úsilí a peněz. Konkurence v motorsportu je obrovská, pokud zrovna prodávat náhradní díly, zaručeně se najde tisíc dalších webových stránek s podobným obsahem. Abyste vyčnívali z řady, budete potřebovat kvalitní textový obsah webu a optimalizována klíčová slova. S tím vám pomůže jedině expert, který rozumí nejen webům, ale i tvorbě relevantního textového obsahu.